1 Ocak 2013 Salı

Büşra İçin Akrostiş Şiir


Bu gece seninle uğraştım yine uyumak istedim uyuyamadım
Üşüyorum kimler sarsın beni bilseydim bu kadar sevmez dim seni
Şimdi sen yoksun yanımda tüm gece yine seni görücam rüyamda
Rüyamda bile sevdiğim sendin benim
Aşka sevgiye doyamadım ki gözümü kapatıp açmışım sanki..

------------

Bilemiyorum ne diyeceğimi
Ürkek ceylanlar gibi gördüm seni
Şahit olsun herkes seni seni sevdigime
Rüya gibi yasayalm seninle
Aldnmadım inandm senin her sözüne
Derya Umar

------------

Burası Soğuk
Üşüyorum
Şaşkınca etrafa bakıyorum
Rahatsız oluyor millet
Anlamıyorlarki Hiç Bişey İçmedim Sadece Özledim

------------

Bakışların Ömre Bedel
Üzülme Sen Yeter
Şarkılardır Duygularıma Tercüman
Rakipsizsin Teksin
Aşkımsın Birtanemsin
Yiğithan Avci

------------

Bütün güzellikler başlıyor artık ikimiz için
Ümidim oldun sen benim için
Şaşkına döndüm ben kimin için
Razı olurum herşeye AMA sadece SENİN için….
Artık ne yaparsam yapayım bu DÜNYADA sadece İKİMİZ İÇİN….

------------

Bütün gün ilk buluştuğumuz yerde bekledim seni
Üzüldüm çünkü yoktun neden kandırdın beni….
Şarkımız çalıyordu yine de dinledim
Rast gitmedi hiçbir şey aklımda yine sendin…
Ayrı düştük diyorum herkese ama niye bıraktın seni senden çok seveni….

------------

/B)ir sen vardın hayatımda.
/Ü)şürken yanlızlıgımda.
/Ş)ehir şehir aradım seni uykusuzluğumda.
/R)engarenk olmuştun rüyalarımda.
/A)lıştım sensizken gözyaşlarımla boğuşmaya.

------------

Benim adım Büşra
Üşürüm kuzenim olmayınca yanımda
Şımarıktır benim gibi o da
Rahat olamaz bir dakika yanımda
Ay bu site çok güzel artık anlasanıza

Etiketler : Büşra Akrostiş Şiir, Akrostiş Şiir Büşra, Büşra İsmine Şiir, Büşra İle Akrostiş Şiir, Büşra Şiir, Büşra İsmine Akrostiş, Büşra Baş Harfleriyle Şiir, Büsra İle Akrostiş, Büşra Adına Şiir, Büşra İsminin Baş Harfleriyle Şiir

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Harikalar

Unknown dedi ki...

Yani güzel

Yorum Gönder

 
Copyright 2012Özlü Sözler, Anlamlı Sözler, Ünlülerin Sözleri. Powered by Blogger Edit by Bilal Uçar