23 Eylül 2012 Pazar

Özdemir Asaf Sözleri

* Sevilenin yanlışı görünmez, sevilmeyenin görüntüsü yanlıştır.
* Damla biraz daha küçük veya büyük olamayacağı gibi ben de biraz daha şöyle biraz daha böyle olamam.
* Geleceğim, bekle dedi, gitti..Ben beklemedim, o da gelmedi.Ölüm gibi bir şey oldu..Ama kimse ölmedi.
* Kendi bahçesinde dal olamayanın biri, Girmiş bahçeme ağaçlık taslıyor.
* Yanına kadar koştuktan sonra, bir adım daha atamayacaksan eğer; oraya kadar sakın koşma. Sana değil, bekleyene yazık olur.
Ben birini sevmiyordum. O da beni sevmiyordu. Bir gün bir yerde randevulaştık. Ben gitmedim. O da gelmedi.
* Kadınları sevmek bir kadına haksızlık etmek demektir. Bir kadını sevmek kadınlara haksızlık etmek demektir.
* Dünüyle ünlü insanlar bugün gün yüzü görmezler.
* Her seven sevilenin boy aynasıdır. Sevmek sevilenin o aynaya bakmasıdır.
* Evlilik, iki kişilik yalnızlıktır.
* Bütün renkler aynı hızla kirleniyordu, birinciliği beyaza verdiler .
* Bir sevgiyi anlamak, bir yaşam harcamaktır... Harcayacaksın!
* Bugüne en uzak gün, dün.
* Yolun geleceğini çizdim, geçmiş gibi.
* Solan renkleri boyamakta o boyasız boyacı.
* Anı bahçelerinde üşümek sıcaktı.
* Gelmesen önemli değil, gelsen önemli olurdu!.. Gelmemen büyük yalnızlığımı doldurdu...
* Beni öyle bir yalana inandır ki ömrümce sürsün doğruluğu.
Etiketler: 2011, Felsefe, Güzel Sözler, İnsan, Manidar, Manidar Sözler, Söz, Sözler, Sözleri, Yazarların, Özdemir Asaf, Özlü Söz, Özlü Sözler, Ünlü, Şiirler, Şiirleri

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright 2012Özlü Sözler, Anlamlı Sözler, Ünlülerin Sözleri. Powered by Blogger Edit by Bilal Uçar