15 Eylül 2012 Cumartesi

Aşık Veysel Sözleri

* Sen bilmezsin. O bilmez. Hiç kimse bilmez, bilemez. Hatta ben bile. Bir tek paşa gönlüm bilir.
* Dünyaya gelmemde maksat ne idi: Bir sadık dost.
* Güzelliğin on para etmez bu bendeki aşk olmasa.
* Seversin, alırsın, karın olur seversin, alamazsın, karasevdalın olur.
* Karnın yardım kazmayınan belinen,
Yüzün yırttım tırnağınan elinen,
Gine beni karşıladı gülinen,
Benim sadık yarim kara topraktır.
* İşkence yaptıkça (ey yar) bana gülerdi,
Bunda yalan yoktur herkes de gördü,
Bir çekirdek verdim dört bostan verdi,
Benim sadık yarim kara topraktır.
Etiketler : Anlamlı, Anlamlı Sözleri, Aşık Veysel, Aşk, Facebook, Hakkında, İlgili, Paylaş, Söylediği, Özlü sözleri

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright 2012Özlü Sözler, Anlamlı Sözler, Ünlülerin Sözleri. Powered by Blogger Edit by Bilal Uçar